Tuesday, February 15, 2011

Ikut K.A.M.I ke Kota Kinabalu bah!

Kali ini kami ke Kota Kinabalu, Sabah. Kami pergi dalam 1 kumpulan yang agak ramai. Seronok tak payah cakaplah. Maklumlah first time. Trip ke KK ni pada tahun 2009. Hmmm, gambar lama jugak so baru sekarang nak cerita. Takpelah kenangan indah ni, kena dokumentasikan!!


Sebelum menjejak kaki di negeri bawah bayu ni, cuba tengok gambar bawah ni. Cantiknya kuasa tuhan yang maha esa. Berkelip-kelip mata aku tengok  pemandangannya dari atasBukan aku je yang ternganga tengok pemandangan seindah ni, travelmate aku pun sama ;)






Inilah rombongan kami ke KK. Ramaikan?










Muka semuanya ceria je sebab tak lama lagi shopping time;)








Sampai di Kundasang, aku nampak stesen minyak ni. Hmmm, sangat klasik! Nasib baik ada daripada takde langsung. Agaknya dah berapa lama usia stesen minyak ni?  






Inilah travelmate aku. A.N.G.A.H. Senang nak ingat nama dia. So, kalau Angah jalan-jalan, aku ikut dia. Kalau aku yang berjalan, dia ikut aku ;) Tapi biasanya, aku yang rajin mengekor Angah.

No comments:

Post a Comment