Friday, February 18, 2011

Langkawi Trip

Kali ni aku ke Langkawi untuk kali yang? Entah aku pun tak ingat kali yang ke berapa. Kalau ikut tarikh gambar ni tahun 2009. Dah hampir 1 tahun setengah. Dah lama rupanya. Actually, trip ke langkawi ni adalah trip sekolah Angah, biasalah aku pengikut yang setia. Kami ambik flight dari LCCT terus ke Langkawi, jimat masa tapi kopak poket untuk tambang. Hehehhe...Tapi, "Now, everyone can fly". So, setakat ni takda masalah kan Angah ;)







Muka aku nampak cam penat je..tapi aku dah tak ingat kenapa muka aku camni...hehehehhe









 Travelmate forever..hehhehe...yang ni aku ingat kenapa muka aku macam gini. Aku penat, kaki aku lenguh jalan jauh sebab nak naik kabel car. Penat-penat pun kena jalan gak, kalau merungut aku kena bebel dengan orang sebelah aku tu..hehhehe







Rumah tempat kami posing ni, rumah Mahsuri. Hmmmm, ramai betul yang datang nak tengok rumah ni. Walaupun rumah kayu tapi terjaga dengan baik. Budak paling kecik tu, Ecah second daughter Angah. Kalau ambik gambar dia jenis tak suka tengok kamera. Dia alergic dengan kamera!hehhehehheh








Air perigi mahsuri ni kata orang boleh cantikkan kulit. Ada sesape yang pernah minum, mandi atau sapu air ni kat muka?








AKu turun je dari rumah Mahsuri aku jumpa nyonya ni tengah putar getah skrap. hahahahahah....










Lastly lepas dah pusing-pusing pulau, kami bagi makan arnab yang kelaparan tahap gaban ni. Huh, abis semua carrot, semuanya kuat melantak. Walaupun kaki lenguh, aku pulak merungut-rungut penat, kami semua happy. So, bila next trip ke langkawi lagi ni? Angah, sila jawab soalan itu yer;)


No comments:

Post a Comment