Friday, February 18, 2011

Syoknya kami mandi hujan!

 Hujan turun lebat. Aku rasa mcm nak mandi hujan. Dulu tiap kali hujan, memang baju aku tak pernah kering. Pernah dulu aku kena marah sebab asyik mandi hujan sampaikan demam. Anak buah aku ni tak pernah mandi hujan, so aku nak dia rasa sendiri macam mana seronoknya mandi hujan. Tengok aje sengih lebar dia bila ada peluang mandi hujan.




Nak bagi budak ni tambah seronok, dengan aku sekali join Aiza mandi hujan. Nanti dia takde geng pulak nak mandi. Hahahahha...


















Air dari cucur atap ni lah yang aku mandi tiap kali hujan turun. Tak payah aku nak cari waterfall lagi. Turun dari atap rumah aku je yang kami mandi dari kecil lagi.









Tengok jelah muka Aiza, puas dia dapat mandi hujan. Aku pun puas dengar dia gelak. Puas jugak sebab dapat flashback semula zaman aku kecik-kecik dulu. Huhhhuhu, seronok beb sesekali join bebudak ni mandi hujan. Jom, next time bila hari hujan kita mandi reramai.Hahahahha....



No comments:

Post a Comment