Sunday, February 20, 2011

Go Genting!

Kami ke Genting pada hujung tahun lepas. Kali ni aku  mengekor keluarga Angah lagi, hmmm, memang pengikut yang setia. Gambar ni kami ambik sebelum masuk theme park. Huhhhu, seronoknya. Aku pun tak ingat berapa kali aku dah sampai sini. Apapun di sini memang kota keriangan!!

Semua tengah survey, yang mana satu nak naik dulu.
Holahhhh, aku paling suka naik benda ni!!yepeeeee.....


Muka Ecah nampak lainkan? Kenapa dengan dia? Angah sila jawab!hehheheh....like mother, like daughter...eh betul ke ayat tu? hentam sajalah....hahahhah... Yasmin relax je..sempat lagi dia ejek kat mak ayah dia..hehehhe




Relax je muka anak dara kak Ea ni. Dalam hati tak tahulah macam mana. Adakah sama macam umi dia??Hanya umi dia yang boleh jawab soalan aku. hheheheh....

Jalan macam ni pun ramai jugak yang naik ke Genting. Sebab apa agaknya?
Bagi aku sebab yang ni pun ye jugak. Cantiknya. Subhanallah. DIA maha pencipta.





No comments:

Post a Comment