Friday, March 4, 2011

Shopping

Weekend lepas, aku temankan adik aku yang bongsu tu mencari sepasang suite. Mak oiii, punyalah cerewet mengalahkan aku pulak bila shopping. Actually sebelum ni adik aku ni adalah minta hadiahkan dia sepasang suite. Demand!Agaknya sebab aku buat tak layan je permintaan dia so dia pun belilah sendiri. Beriya dia nak cari sepasang suite sebab baru2 ni dia bagitahu aku dia dapat anugerah. Wah, aku yang dah hampir 6 tahun bekerja pun tak pernah dapat anugerah. Anugerah pencapaian istimewa. Wah, macam menarik je anugerah tu. Dia dapat anugerah tersebut sebab semasa di Perlis dia dah attend 1 kursus ni so secara tak langsung dia dapatlah anugerah tersebut. Kata dia, hanya dia yang belum sah jawatan terima anugerah tu yang lain2 kebanyakkannya dah senior ( berdasarkan list yang dia dapat). Alhamdulillah dik. Teruskan usaha kau. Jangan merungut dan stress selalu.

Ni lah adik aku yang cerewet tu. Punyalah banyak soalan yang dia tanya kat salesman tu. 

Warna apa ye yang cantik?Bila tengok tali leher ni tetiba aku teringat 1 kisah. Tak payah ceritalah. Kisah dah lapuk.

Brand yang adik aku agung2kan. Cesss, branded man. Nasiblah sape yang jadi suri dia nanti.

1 comment:

  1. kalau me ikut laki me cari shirt tie ni semua, me serahkan bulat bulat mencari benda benda alah ni kat salesperson, dorang very good cari apa sesuai dgn pelanggan, tau matchkan pakaian dan tie, so me puas hati dgn pilihan dorang...

    ReplyDelete