Friday, March 4, 2011

Gambar pasport

Dah lama tak bergambar kat studio. Dulu aku kecik2 aku takut nak bergambar kat studio ni. Teringat masa ambik gambar untuk buat ic. Aku datang pakai tudung, sampai kat studio cina tu suruh aku tanggalkan tudung. Masa tu budak2, ikutkan ajer lah. Tapi bengang jugak sebab aku dah buat cantik2 tudung tu disuruhnya aku tanggalkan tudung. Itu dulu, sekarang takdelah! So, kami sekeluarga hari tu ke studio ni sebab nak buat gambar pasport.  Hmmm, tu yang tetiba teringat kisah lama aku. 

Tudung yang mak aku pakai tu tudung aku yer. Mak aku datang pakai tudung cream. Cina yang tukang ambik gambar tu suruh aku tukar tudung dengan mak aku. Haiii, nampaknya cina ni memang suka betul suruh tanggalkan tudung. Nasib studio ni ada bilik kecik bolehlah tukar dalam tu jer.

No comments:

Post a Comment