Wednesday, March 2, 2011

Kami ke Pangkor

Kami ke pangkor tahun lepas, 28 Mei 2010. Aku tak  ingat kali yang ke berapa pergi ke pulau ni. Kami pergi   kali ni tak ramai, sebuah kereta je. Dua orang anak buah aku ni memang cukup suka berposing. Eh, terselit pulak si Angah kat belakang tu. Interframe je.

Kalau jadi photogrpher macam nilah. Gambar aku takde pun. Lain kali aku tak mau jadi si tukang amik gambar lagi.

Budak ni namanya Nazira. Sebelum ni aku ada ajak dia ke Pangkor tapi dia tak nak. Kali ni barulah dia mengekor kami.

Nasib baik ada pengganti tukang amik gambar. Ada gak gambar aku. 

Beratur2, jangan berebut naik feri.



Kami stay kat Coral bay. Apartment 3 bilik, lebih dari cukup!

Sementara tunggu check in, bebudak ni sempat posing kat lobi.

Apartment yang kami duduk ni luas. Kami pergi 6 orang je. Ada extra bilik lagi.

Tak tahan aku tengok pool dia. Kami beramai2 memeriahkan lagi dalam pool ni.

Pangkor terkenal dengan hasil laut. Kalau nak beli ikan bilis, kat sini harganya boleh tahanlah. Aku paling suka makan sotong gula. Favourite beb!

Masa nak balik semuanya keletihan. Ecah terlentuk dalam feri. Penat sangat dia! 

Tadddaaaa.....Mana lagi 2 orang anak buah aku ni?oooo, lupa sorang tukang amik gambar. sorang lagi merayap entah ke mana. Angah,pesal muka terkejut tu??

Aku dengan Ecah. Panas+penat+letih. Apapun, we are happy together-gether.

No comments:

Post a Comment