Wednesday, March 2, 2011

Kami ke Port Dickson

Kali ni rombongan family ke Port Dickson. Actually gambar ni tahun lepas. Kami pergi 8 Mei 2010. Kami stay kat apartment 3 bilik. Tak ingatlah kat mana apartment yang kami sewa. Angah turut sama dalam trip kali ni. Biasalah dia kan travelmate aku. So, ke mana2 kami tetap bersama. Insya allah, selamanya. 

Masa ni Damia tak pandai jalan lagi.

Siap bakul sekali yang diangkutnya.

Yang bawak bantal busuk pun ada. Haiii, anak sapelah tu..hehhehe

Ni anak kakak aku. Kami panggil dia, abang pendek.hehhehe...

Masa mula-mula sampai abang pendek tak mau masuk. Dia boleh menangis tak mau masuk. Baru sekarang terfikir agaknya dia takut. Uiks, dia ada nampak something ke??hehhehe

Lastly, abang pendek masuk jugak lepas dipujuk abangnya.

 Tengok tu, cuba kira berapa banyak selipar. Sape yang rajin kiralah.

2 orang tu kakak aku. Depa ni tak boleh jumpa banyak cerita rekaan mengarut yang keluar dari mulut. Terutama kakak aku yang baju hijau tu.

Anak buah kami yang pergi ke PD.

Ni sorang lagi kakak aku, Kak Idah. Dia cukup rajin. Nasib dia bawak bekal sebab waktu ni kami semua kebuluran. 

Nina in the house.

Aku puaslah edit brightness gambar ni. Hmmm, abang ipar aku ni memang hitam rupanya.hehhehe...

Cerita rekaan mengarut dah mula.

Abang pendek (baju merah) masih lagi takut-takut

Anak buah aku yang kebuluran.





Tiba aktiviti yang ditunggu2. Bila perut semua dah kenyang, anak buah aku termasuk mak bapak diaorang berendam dalam pool. Huh, dalam pool tu rasanya penuh anak buah kami jer. Hmmm, lantaklah. Mandilah korang sampai kecut dan puas2.

Siap makan2 lagi dalam pool...Aiiii, nasiblah life guardnya tak marah.


Aiza sorang je mandi dalam kolam kecik sebab dia penakut.

Kakak aku melayan anak2 dia.







Bila tengok semula gambar ni, dah macam dugong pulak anak buah kami. Hahhaha, janji happy. Hopefully next year dapat lagi sama2 spent together-gether. Insya allah. 

No comments:

Post a Comment