Saturday, April 7, 2012

Broga Hill oiiii...

Tadddaaaa...cantikkan ciptaanNya. Damai sungguh hati, tenang, sejuk. macam-macam lah ada dallam hati bila dah sampai puncak. hijau jer. suka, suka,suka,suka. ni antara latihan awal aku menguatkan kaki. aku dengan angah jer yang pegi. ni merupakan first time lah mendaki broga ni. sebelum mendaki, kami singgah di pekan semenyih untuk breakfast. roti telur, telur suku masak, milo panas..perghhh...masa nak mendaki broga, punyalah penuh rasa perut aku.huhuhu..len kali before nak naik bukit or gunung mana pun perut jangan penuh sangat yer. petua dari otai-otai gunung...hehhehe...

punyalah ramai manusia yang panjat broga. huhuhu..jammed sampai atas. yang turun satu, yang  naik pun ramai. kena bagi laluan lah. kita 1 malaysia kena toleransi yer. ok bebeh..hehhe

masa ni kitaorang baru sampai. ramai jugak yang dah turun. dah panas. nak panjat broga kena pepagi baru best. sejuk dan nyaman gitew.

tadaaaa...akulah tu. dok atas batu belah batu bertangkup dengan penuh aksi stunt nya.hehhehe...tinggi wooo batu tu. walaupun kaki aku saiz 4 & kadang-kadang saiz 3 1/2 tapi alhamdulillah, Dia bagi aku kekuatan dan keupayaan untuk melihat ciptaanNya. Terima kasih Tuhanku.

maintain lagi beb bergambar walaupun, mintak nyawaaaa...hahahha..angah are you ok? kena salute dengan angah sebab dah 4 series tapi masih kuat kakinya memanjat. next time kita membroga lagi yer. latihan menguatkan kaki untuk sesi yang pertama. lepas ni, nextttt... 

No comments:

Post a Comment