Friday, May 6, 2011

Nenek ku Sayang

Assalamualaikum pembuka bicara. Sebelum aku menjejakkan kaki ke tanah suci aku agak sibuk. Sibuk untuk menyiapkan semua asignment aku.  Kelas terakhir untuk semester 3 aku tak dapat hadir jadi kenalah siapkan lebih-lebih group work. Mana yang terkurang harap group members dapat halalkan semuanya ya. Alhamdulillah, 30 April lepas, dapat juga aku sama-sama hadiri presentation terakhir yang telah di postponed. Lepas balik dari kelas di Shah Alam, aku terus balik ke Melaka semula. Alhamdulillah sesampai di kampung, nenek ku sayang ada balik. Dapat juga aku berjumpa setelah sekian lama tidak bersua muka dengannya. Sebelum aku dan keluarga berangkat ke tanah suci, kami tak sempat berjumpa dengan nenekku sayang. Nenekku sayang dah berumur 92 tahun. Alhamdulillah masih kuat lagi dia berjalan. Syukur, moga dipanjangkan umurnya. Amin. 
Nenekku sayang, nek piah.

Nenek dan bondaku sayang.

Sama tak rupa anak dengan maknya? Dua-dua aku sayang!

No comments:

Post a Comment